RETNINGSLINJER

Afbud og udeblivelse

Vi har fuld forståelse for, at dine planer kan ændre sig, men det er vigtigt, du melder afbud, så andre kan komme til. Afbud skal ske senest 3 timer før aftale.

Du kan melde afbud via vores online booking hele døgnet eller ved at ringe på tlf. 31 55 41 73 inden for salonens åbningstid. Vær opmærksom på, at vi ikke tager imod afbud på mail, sms eller sociale medier.

Ved udeblivelse eller afbud senere end 3 timer før aftale, opkræves et udeblivelsesgebyr på 50% af behandlingens pris. Årsagen hertil er, at du optager tiden for en anden, som gerne ville have været til, og at det er dyrt for os, når stolen står tom.

Gebyret opkræves via fremsendt faktura eller ved efterfølgende behandling i salonen.

Priser og behandlinger

Alle vores oplyste farvepriser er fra-priser, da den endelige pris afhænger af, farve- og tidsforbrug under behandlingen. Ved nogle behandlinger er det desuden nødvendigt at foretage en forpigmentering eller en afrensning for at opnå det ønskede resultat. Inden farvehandling går i gang. oplyser vi dig om evt. merudgifter til tillægsydelser samt giver et prisoverslag, hvis du ønsker det.

Studieklip tilbydes mandag-fredag ved fremvisning af gyldigt studiekort til en SU-berettiget uddannelse. Ved manglende eller ugyldigt studiekort opkræves fuld pris for henholdsvis herre- eller dameklip.

Børneklip tilbydes børn i alderen 0-12 år. Børn over 12 år hører under kategorien herre- eller dameklip.

Ved herreklip, dameklip og studieklip opkræves et tillæg på 50 kr. ved stort/kraftigt hår eller ved klipning fra langt til kort hår, da der afsættes ekstra tid. Vær derfor opmærksom for at booke den korrekte behandling til dit hår, så der afsættes tid nok, og spørg gerne din frisør, hvis du er i tvivl.

Fejl og misforståelser

Hos Hox går vi meget op i kundernes tilfredshed og sætter en ære i vores faglige håndværk. Alle frisører har bestået den anerkendte 4-årige frisøruddannelse i Danmark og får løbende kurser og efteruddannelse inden for frisørfaget.

For at undgå misforståelser er der ved alle behandlinger indlagt tid til konsultation. Under konsultationen taler vi om dine ønsker, kommer med vores professionelle vurdering samt afstemmer forventninger til et realistisk resultat, inden en behandling går i gang.

Vi gør vores absolut bedste for at undgå fejl og misforståelser. Hvis du er utilfreds med et resultat, er det derfor vigtigt, du giver os besked hurtigst muligt og senest 14 dage efter behandlingen er udført.

For at vi kan vurdere resultatet og eventuelt rette op på det, er vi nødt til at se dit hår. Du er meget velkommen til at sende os billeder og beskrivelse på mail, men vi er også nødt til at se dit hår i virkeligheden for at kunne vurdere, hvad der skal gøres.

Det er meget vigtigt, at du ikke besøger en anden frisør, før vi har haft mulighed for at se og rette op på resultatet.

STUDIERABAT

GODE PRISER TIL STUDERENDE!

Spar 100 kr. på klip alle hverdage ved fremvisning af studiekort til en SU-berettiget uddannelse.

PRAKTISK INFO

AFBUD SENEST 3 TIMER FØR

Ændring af aftale kan ske via online booking. Ved afbud senere end 3 timer før den aftalte frisørtid, opkræves et gebyr på 50% af behandlingens pris.